【公式】the CARPETARIUM-カーペタリウム-

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■ご注文方法

ご希望の商品ページより、オプション、数量を選択し、カートへ入れてください。注文完了後に、ご登録のメールアドレスへご注文完了メールを配信いたします。
しばらく経ってもメールが届かない場合は、「迷惑メールフォルダ」をご確認いただくか、注文履歴よりご注文状況をご確認ください。

■お支払いについて

お支払い方法 銀行振込
銀行振込でご購入の際の振込手数料は、大変恐縮ではございますがお客様負担とさせていただきます。ご了承ください。
クレジットカード ( JCB / VISA / MasterCard / AMEX / Diners Club )
Amazon Pay
お支払い期日 【銀行振込の場合】
ご注文日より5営業日以内に、当店指定の口座へお振込みください。
5営業日を超えた場合は一旦キャンセル扱いとさせていただきます。再度、御注文いただきますようお願いします。
振込先 銀 行 名:みずほ銀行
支 店 名:足立支店(312)
口座番号:1193018 (普通)
口座名義:有限会社タブリーズコーポレーション
銀 行 名:朝日信用金庫
支 店 名:足立支店
口座番号:0683569 (普通)
口座名義:有限会社タブリーズコーポレーション
※どちらの口座でもお振込可能です。

■領収書について

商品の領収書をご希望の場合は、備考欄に「領収書希望」とお書きください。
ご希望の宛名と但し書きもございましたら、ご記入下さい。

■配送について

配送方法 佐川急便
送料 無料

■消費税について

価格表示は総額(税込み)表示しております。

■定休日について

当店では、土日祝日・夏季休業・年末年始・GWを定休日とさせていただきます。
定休日の商品の発送はいたしかねます。ご了承ください。

■当店で扱う商品について

当店で販売している絨毯は海外製でございます。
※商品発送前に必ず検品作業を行っておりますが、商品の特性上、細かな傷やズレが生じてしまう場合がございます旨、ご了承ください。
※商品画像につきましては、実物に近づけて撮影しておりますが、撮影時の光の具合や閲覧モニターによって、商品画像と実物の色に多少の差異が生じる場合がございます旨、ご了承ください。
※サイズにより、デザインが調整されて織られているため、サイズが異なる写真画像では、デザインに若干の差異が生じる場合がございます旨、ご了承ください。

当店では、税込み300,000円以上の商品を関東圏内のお客様へお持ちして、デザイン、カラーなどお悩みのお客様に実際にお確かめいただくことができます。
※関東圏以外のお客様につきましては、別途ご相談ください。
※万が一ご購入いただけなかった場合は、出張費10,000円を頂戴いたします旨ご了承ください。

■返品・交換について

・ご注文の商品と異なる商品が届いた場合、商品到着後24時間以内に当店がメールをいただいた場合のみ交換を承り、送料は当店が負担いたします。
・配送中に破損・汚損・紛失などが生じた場合は、担当配送業者にご連絡ください。破損・汚損・紛失などが生じた旨、担当配送業者より当店に連絡がなされた場合のみ交換を承り、送料は当店が負担いたします。
・お客様のご都合による返品、交換は承ることができません。ご了承ください。

■お客様のご都合での長期不在や受け取り拒否による商品の返送があった場合

・商品の再発送の際には、発送料をお客様ご負担とさせていただきます。

■How to order

Please select the option and quantity from the desired product page and add it to the cart. After completing your order, we will send you an order completion email to the registered email address.

If you do not receive the e-mail after a while, please check your "junk mail folder" or check your order status from the order history.

■Payment

Payment method (Bank transfer)
In case of bank transfer, Customer is responsible to pay for the bank transfer fee.
Credit card (VISA / MasterCard / Diners Club )
Amazon Pay
Payment date 【In case of bank transfer】
Please transfer to the account designated by our shop within 5 business days from the date of order.
If it exceeds 5 business days, it will be treated as a cancellation. Please place your order again.
Transfer Bank name:Mizuho
Bank Branch name:Adachi branch (312)
Account number:1193018 (normal)
Account name:Tabriz Corporation
Bank name:Asahi Shinkin
Bank Branch name:Adachi branch
Account number:0683569 (normal)
Account name: Tabriz Corporation
※You can transfer money to either account.

■Receipts

If you would like to receive a receipt for the product, please write "receipt request" in the remarks column. If you have a desired address and proviso, please enter it.

■Delivery

Shipping method Sagawa Express
Shipping charges Free

■Consumption Tax

The price is displayed in total (including tax).

■Regular Holidays

At our shop, we will be closed on Saturdays, Sundays, holidays, summer holidays, year-end and New Year holidays, and Golden Week holidays. We cannot ship products on regular holidays.

■About the products we handle

The carpets sold at our shop are made overseas. * Although we always inspect the product before shipping it, please understand that due to the characteristics of the product, minor scratches and deviations may occur. * The product image is taken close to the actual product, but please note that the color of the product image and the actual product may differ slightly depending on the lighting conditions at the time of shooting and the viewing monitor. * Because the design is adjusted and woven depending on the size, please note that there may be slight differences in the design between photographic images of different sizes. At our shop, we can bring products of 300,000 yen or more including tax to customers in the Kanto area so that customers who are worried about design, color, etc. can actually check it. * For customers outside the Kanto area, please contact us. * Please note that a business trip fee of 10,000 yen will be charged in the unlikely event that you do not purchase.

■Returns and exchanges

· If you receive a different item from the one you ordered, we will only accept the exchange if we receive an email within 24 hours after the item arrives, and we will bear the shipping cost.
· If the product is damaged, soiled or lost during delivery, please contact the delivery company in charge. We will only accept exchanges if the delivery company in charge informs us that the item has been damaged, soiled or lost, and we will bear the shipping cost.
· We cannot accept returns or exchanges due to customer's convenience.

■When the product is returned due to a long absence or refusal to receive it due to the customer's convenience

· Customers are responsible for shipping charges when reshipping products.